Mar 29, 2008

abis exam dan aktiviti lain

oh yeahh!!!
abis exam blok 10.
Alhamdulillah.
tak nak komen apa-apa, sebab selalunya kalau aku rasa senang, result aku teruk, tapi kalau aku rasa susah, result aku jauh lebih teruk. jadi, lebih baik diam. XD

the book that i thought was very bad, turns out to be good, despite the bad English. seriously, that's one crime i'm not quite willing to forgive. due to that, the facts given sometimes very misleading, and that could be dangerous. however, after straining my brain, and flipping through other notes and book, i manage to actually get the essence of what he's trying to convey. to me, the book will be much better help if it's in Bahasa Indonesia. honestly.

okayh.
abis exam.
friday, 28 March, i officially finished my last paper.
it was a hectic day:
  • bangun pukul 4:30 pagi, tidur balik pkul 0500 sampai 0700, exam pukul 1000-1130.
  • lepas tu, ada meeting at 1400, sampai 1530.
  • basketball watching at 1630 until 1800.
  • after that, girls' night out at 1900.
  • movie at 2150 until 2300 lebih kurang.
  • sampai bilik pukul 2350.
  • sleep at 0200.
hah.
lepas tu ada kerja UPIMI yang tak sentuh lagi. padahal ahad ni nak kena hantar. aihh.

harini bangun pukul 1000. penat woo!
barulah terhegeh-hegeh nak buka laptop, cari idea kononya. barulah nak search for images la, minta logo la, apala. siap pergi kampus lagi, nak ambil gambar poster-poster lain kononnya. dasar budak suka buat kerja last minute. bagus betul.

lepas tu, sempat lagi keluar pergi chicken hartz! kerja tak siap lagi, berpoya-poya je lebih. apalaa nak jadi dengan aku neh. ishhh...

thanks a lot to raje yang banyak tolong aku, baik dari segi photoshop, atau bagi idea, and tolong buatkan teaser skali. terima kasih banyak-banyak.

anyways, poster tak siap lagi, and aku tengah blogging.
BERUSAHA.... (baca dengan nada malas nak layan..XD)

No comments: